21. maj 2013

10 pegefingre og begynderuheld

Skønne facethalskæder og potter skal I altså ikke snydes for! Øv øv øv! Da jeg forleden lavede et nyt indlæg og skulle redigere i det kom jeg på en eller måde til at overskrive mit forrige indlæg. Ej, spørg mig ikke lige hvordan jeg fik gjort det. Synes egentlig at blogger er ret ligetil og nemt nok at arbejde i, men lidt for meget hast (var på pludselig ved at komme for sent ud af døren) 10 tommel  pegefingre og lidt begynderuheld må ligge til grund. Jeg synes stadig at Bloomingvilles potter og vaser samt Ohdeers halskæder er SÅ fine, så billeder kommer på igen. Hvorfor ikke pynte både hus og hals når man er i gang?









Håndlavet halskæde i træ // Ohdeer.dk



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...