21. maj 2013

Hortensia inspireret prinsesse fødselsdag


I weekenden op til lille F's fødselsdag holdt vi en spontan fødselsdagsfest for en del af familien. Jeg siger spontan fordi vi fredag morgen fandt ud af at vi ville invitere folk til lørdag eftermiddag. :) Mit Pinterest board til selv samme formål, var dog godt fyldt med ideer, så det var ikke som om jeg skulle starte planlægningen fra nul. Den lille krudtugle elsker lilla og Rapunzel (og alle de andre Disney prinsesser), så temaet var givet og da det skulle være enkelt skulle jeg egentlig bare bage en kage og så købte vi scones hos bageren. 

Som I kan se lavede jeg en 3-tals kage pyntet med lilla "hortensia" frosting. Mums - jeg er vild med en rigtig lækker buttercream frosting. Hvad jeg dog ikke vidste med den farve jeg brugte var, at den blev mørkere med tiden! Der gik ikke mere end et par timer fra jeg lavede frostingen til kagen skulle spises, men allerede da jeg begyndte at pynte den skete der noget og den endte med at se helt anderledes ud end de farver jeg først havde lavet. 

Stort tillykke søde F! <3 

Little F just turned 3, so we held a bit of a spontaneous b-day party for her. I turned two round cakes into a number 3 and decorated them with delicious buttercream frosting to look like a hydrangea cake. F loves purple and princesses, so I put a little Rapunzel on the cake. Most of the inspiration came from Pinterest of course! :)

Happy b-day seet F! <3


 


  

   




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...