13. maj 2013

Velkommen


Nå, nu hvor jeg teknisk set har udgivet mit første indlæg, da jeg oprettede bloggen på Bloglovin (gad vide om man kan slette det indlæg igen), bør jeg lige lave et ordentligt indlæg. Med rigtige ord. Og tanker. Here goes!

Hvis du får lyst til at blive hængende her på bloggen vil du kunne læse om boligindretning, enkle DIY´s og IKEA hacks, fede designfund – nye og gamle (både dem der kommer med hjem og dem der må forblive ønsker), om mine yndlings (design/bolig/interiør)butikker, hvad der inspirerer min indretning og nok også lidt om mine to små krudtugler E på 5 og F på 3 (og måske også om deres farmand R). Ungernes  værelser danner ofte ramme om mine nyeste påfund og deres fødselsdage er den bedste undskyldning for en temafest! Jeg elsker at gå all in! J Alt sammen med udgangspunkt i et lille gråmalet hus, tæt på Øresund, lidt nord for København.  

Jeg håber du vil læse med og når indlæggene, ideerne og inspirationen flyder, må du endelig smide en kommentar til mig. ;)


As I am – in fact – both American and Canadian, I find it natural to post in English as well.

Therefore I would like to bid welcome to North of Copenhagen, a home décor blog.  If you choose to stick around, you will be able to read about interior decorating, simple DIY’s and IKEA hacks, neat design, my favorite shops, inspiration  and a tid bit about my kids (rooms) -  5 year old E and 3 year old F. My style is contemporary  and typical Scandinavian.  All the magic happens in a little grey house, North of Copenhagen. 

I hope you’ll stay for a while. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...