7. juni 2013

Fars dag 2013 - tjek!

Det er vel næppe gået nogens næse forbi at det var fars dag i onsdags. Herhjemme oprandt dagen så hurtigt at jeg faktisk ikke nåede at købe en gave… Jeg havde tænkt i de traditionelle baner som et sejt motoriseret haveredskab eller måske en ”far” kop i keramik fra Liebe. Sidst nævnte er dog nok mest fordi jeg egentlig gerne selv vil have en ”mor” kop. J Nå, men pludselig var det nu! Så måtte jeg ty til det kreative og lave et lille fotoshoot med ungerne, så farmand havde et evigt minde. Det blev til nogle skønne billeder og en masse helt elendige… Det er altså lidt svært at få ungerne til at stå stille i den helt rigtige position, og ikke få min egen skygge med på billederne… Når ja, så er der også lige det at skiltet skal holdes den rigtige vej, så man rent faktisk også kan læse det søde budskab. Men det var sjovt på den typiske, vi har for meget krudt bagi, mor er en fårevogter hund, agtig måde. 

Fathers Day 2013 – also a national holiday here in DK. So since I had not bought a gift and the stores were closed, I had to turn to a creative gift, to create an eternal memory. I decided on a little photo shoot with the kids. Easier said then done. I got a few really good shots and a ton of bad ones. It is really hard to get the kids to stand still, in the right place, holding the sign right, NOT getting my own shadow in the shot and so on… well, it’s not hard like heart surgery, but you get the idea. J













Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...