10. juni 2013

Goodies til din stue

Tænk hvis man lige faldt over en krukke med guld og kunne købe lige det man ville til stuen… Eller ok, tænk hvis man havde 1000DKK der bare ventede på at blive brugt. Hvad skulle man gøre!?! Hvis jeg stod i den situation med lidt extra funny money, ville jeg dårligt kunne bestemme mig, men jeg ville helt sikkert vælge mellem disse skønne sager jeg har fundet frem til jer. Godt at man er matematisk student og überfornuftig, så man er sikker på at få det meste for pengene. Hvad ville du vælge?

Imagine falling over a tiny pot of gold and being able to buy exactly what you wanted… Well ok, if there is no pot of gold, let’s say you had a bit of extra cash and wanted to get some great stuff at a good price for your favorite living space.  I would have a hard time deciding on what to get, but I would definitely choose between the items I am showing you today. And since I am way sensible and was a math major in high school, I would get the most of the money. What would you choose?




1 Wall clock “Mini Flip” // Karlsson  (DKK499, before1249DKK)
2 Wool pillow “Dot Melange”// Hay (DKK 549)
3 Candle holder “Flag” // Normann Copenhagen (DKK 149)
4 Print “Think” // Thomas Bræstrup (DKK 170)
5 Wall lamp // IKEA PS (DKK379)
6 Pillow “Harlequin” // Ferm LIVING (DKK 699)
7 Side table “Orbit” // Leitmotiv (DKK 399, before DKK 1149)
8 Candle holder “Twolight” // Cardiva (DKK 299, before DKK 399)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...