5. august 2013

Et tip til de hurtige

Urbant typemap fra plakatmageriet KLAM
I skrivende stund er der 32 timer tilbage af et lækkert tilbud hos Downtown.dk hvor du kan spare 35% på de flotte plakater fra KLAM. Jeg har for længe siden udset mig en favorit, selvom hver og én sagtens kunne få en plads herhjemme. Jeg er hoppet med på det her tilbud, men det skal lige siges at jeg aldrig før har handlet hos downtown. Se og læs mere om KLAM på deres hjemmeside (og er det bare mig der er sart eller er det lidt synd at kalde noget så smukt for KLAM?!?! Hehe jaja, jeg ved det kommer fra designerens efternavn Klamer, men alligevel...)

EDIT Så er der lukket for tilbudet og jeg kan blot vente på at postmanden ringer på døren med en fin plakat til mig!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...