8. august 2013

IKEA katalog 2014

Ahhh velkommen august med alle dine herligheder. Jeg har det meste af mit liv været studerende og selvom jeg har nydt de lange somre og jeg også altid synes det var rart at komme i gang igen. Jeg har altid følt glæde ved starten på et nyt skoleår/semester og set det som en frisk start. Og den første tid tilbage på job eller studie føles lidt som fest når solen brager igennem, humøret og energiniveauet er højt efter ferien og der er overskud til hyggelige stunder i de mange lyse timer efter fyraften.

Til august måned hører også gerne en ny garderobe, nye skriveartikler ( i år er det min søn der skal have alle de lækre sager, for han starter i 0.klasse) og så selvfølgelig udgivelsen af IKEA-kataloget. Da jeg var ung sagde jeg ofte at IKEA-kataloget var min bibel. Og den dag i dag ser jeg med længsel frem til at få det mellem fingrene, smække benene op og nøje studere samtlige sider.

I Dk går der lidt før kataloget lander i postkassen, men fra på mandag kan du åbne det online eller i IKEA app’en. Kan du ikke vente så længe er det bare om at kigge på det amerikanske site og slå dig løs! Onlinekataloget er fuldt tilgængeligt og kan ses lige her: http://onlinecatalog.ikea-usa.com/us/en/ikea_catalog

Jeg har ikke helt kunne undgå at læse om årets nyheder fra IKEA på andre blogs, men nu vil jeg selv vente lidt med at gå kataloget igennem og som i de gode gamle dage glæde mig til at sidde med papirudgaven i hånden. Det er trods alt noget af det bedste ved august.

Som en lille teaser, viser jeg blot en enkelt nyhed som ikke er til at stå for. IKEA favoritter i miniature! 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...