3. oktober 2013

Kobber crush #2 - i butikkerne nu

Lad os blive ved kobber-forelskelsen et øjeblik. Her er samlet nogle af mine egne favoritter - hvilke er dine?
Lysestagen/vasen fra H&M er komplet udsolgt, men jeg nåede at bestille begge størrelser tilbage i start september...til levering i december! Glæder mig til årets første julegave. 


Tag et kig på mit Pinterest board Copper crush og se endnu flere skønne ting. 

Showing off more of my favourite copper items - which are yours? The candleholder/vase from H&M is sold out, but I was lucky to order mine in the beginning of September and will be receiving them in the beginning of December! Can´t wait for my first Christmas gift of the year. 





           1 Kubus 4 // byLassen (DKK 1299)
           2 Lysestage// H&M (helt udsolgt)
           3 Termokande 1l. // Stelton (DKK 699) 
           4 Bimble stor // Hoptimist (DKK 399)
           5 Lup Square lyseholder // Hay (DKK 149) 
           6 Etch fyrfadsstage // Tom Dixon (DKK 499)

2 kommentarer:

  1. Det er godt nogle fine ting du har funder der. Jeg kan du har vist Etch lysestagen fra Tom Dixon. Den fås faktisk også som lampe i samme flotte design. Den kan evt ses her http://www.tendensshop.dk/etch-shade-copper.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mikkel,
      Ja, der er jo så mange fine ting i kobber....man kunne blive ved og ved. :) Fantastisk tip du kommer med her - for Etch Shade lampen er jo på tilbud på Tendens. Jeg må indrømme at jeg er allermest forelsket i Tom Dixon Copper lampen http://www.tendensshop.dk/copper.html ... nu til 3600Kr. Det kan vi lide!
      Hav en super søndag!
      Mvh Caroline

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...