1. oktober 2013

Kobber crush


Jeg har i den grad fået et "crush" på kobber (selvom jeg længe tænkte at det ikke var noget for mig - man bliver vel klogere) og jeg synes nu at det lækkert at invitere den farve indenfor. 

Forleden fik jeg den skønneste fødselsdagsgave af mine gode veninder der havde luret på min IG at jeg er faldet pladask for denne fine kobberlysestage:





Den er lavet af dygtige Christina Sandersen der står bag webshoppen Decovilla og bloggen Kreavilla. Hvis du ikke allerede kender disse, må du tage et smut forbi. Der er så mange fine kobberstager, ophæng mm. og så kan man komme på workshop og lave din egen lysestage. 

Som bonusinfo kan jeg tilføje at at Decovilla er at finde på Finderskeepers i Århus i den kommende weekend (5.- 6. okt.) så hvis du er på de kanter...... :)

I must admit that I have a total crush on all things copper and am so happy that my friends surprised me with this beautiful handcrafted candleholder for my birthday. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...