11. december 2013

Julegaver 2013

December flyver afsted og hvis ikke gaverne er købt, er det i hvertfald på tide at tænke over at få det gjort. Jeg viser her en blanding af mine favoritter, der virkelig vil ligge godt under juletræet i år. Nogle pynter allerede i mit hjem, andre står på min ønskeliste og så er der selvfølgelig de julegaver der er tiltænkt andre! Priser fra 99-599kr, så der er lidt for enhver pengepung og naturligvis er det ting til at forsøde hverdagen med.


Cubebot // Fås i flere størrelser og farver. Giv den til: Bedstefar





Vissevasse // Der er så mange fine plakater at vælge i mellem bl.a. denne fine nye FRKSBRG.





Hoptimist // Er især begejstret for disse nuttede fyrer. Stilrent hvidt, men med et tvist! Giv den til: Værterne juleaften



Ernst // Skøn ny udgave af sangfuglen opkaldt efter Kay Boyesens far. Frem til det nye år kan Ernst kun købes i Illums Bolighus.





Louise Smærup // Skøn uldpude med læderhank. Fed detalje!!




Pi Bjørg // Fine porcelæns båndskåle i mange lækre farver og flere størrelser. Brug til dem pynt, opbevaring, i køkkenet mm.





Jeanette Hiiri // Poppyvaser i smuk grå farve. To størrelser.





Gastrofood // Startsæt der lader dig trylle med drinksne. Perfekt til stilet tøsejulefrokost eller elegant Nytårsfest. Lav yndlingsdrinken Cosmopolitan i spiselig udgave eller med fine pinke bobler. Giv den til: Manden der har alt, så han kan imponere damerne.




Hay Gym hook  // Jeg er Så vild med disse, så selvom det er old news, så kommer de altså på listen. Farverne er så skønne. Vil bare gerne vide hvordan jeg undgår at ungerne kravler i dem.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...